2012. augusztus 23., csütörtök

Házi "burizer"

Minden bizgál, hogy hogy készíthető el házilag- most a szójaparizer, vagyis a burizer első kísérletét közlöm, ami szerintem remekül sikerült!

BURIZER
(fénykép holnap, lemerült a gépem:S)

2 dkg só
2 g őrölt (fehér)bors
0,5 g őrölt szerecsendióvirág
0,5 g őrölt koriander
0,3 g őrölt gyömbér
0,2 g őrölt kardamom
0,2 g őrölt füstölt paprika
(ez az ipari párizsi fűszerkeverékének házasítása)

- 50 gr szójafehérje-izolátum
- 1,5 ek. keményítő
- 2 dl víz

A fűszerkeveréket nem árt pontosan kimérni, és a burizerhez is pontosan a 25-30 dekára valót hozzátenni, ugyanis én erősen túlfűszereztem...ej. Sebaj. Szóval tualjdonképpen annyi az egész, hogy minden száraz hozzávalót össze-, majd vízzel masszává kevertem. Ezt jó sok, lazán vett alufóiába tekertem "szalámiformára". Tényleg lazán, mert megdagad és kireped!
Egy órát gőzöltem.
Nagyon jól sikerült! elégedett vagyok.
Köszönet a facebookos segítségért! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...