2012. július 12., csütörtök

Pizzás és fokhagymás kréker

Grillpartira készült ez a rengeteg ropogós finomság. Alig több, mint fél kiló lisztből egy négyliteres tálat megtöltő házi nasi- hát ez nagyon tuti!
Alapötlet innen, amit nagyon szépen köszönök ezúton is!

KRÉKEREK


- 30 dkg. liszt
- egy nagy marék zsemlemorzsa
- 4 ek olaj
- 1,5 tk. só
- gyengébb fűszerezéshez 4 ek, erősebbhez 6-ot mondanék, ek. tubusos pizzakrém VAGY egy / 2 ek. fokhagymakrém
- oregano/kakukkfű
- 1 dl bubis víz
- 1 kk. szódabikarbóna

A száraz és a nedves hozzávalókat külön összekevertem, majd összeborítva őket nem túl kemény, de nem ragadós tésztát gyúrtam, ami a hűtőben, lefolpackozva pihent fél órát. Eztán kinyújtottam őket jó vékonyra (1 adag tésztát 3 részletben), sütőpapírra fektettem a tésztalapot, és pizzavágóval felkockáztam, úgy csúsztattam az egészet a tepsire, majd persze a sütőbe. kb. 10 perc kell neki maxon, de nem gond ha kicsit megég, a pirultak ropogósabbak és finomabbak!
nagyon jó cucc!
Kb. 300 ft befektetéssel készült 4, azaz 4 liter, vagyis 6 tepsi kréker. Kapós. Finom. ÁÁÁáá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...