2012. július 12., csütörtök

Elkészültek a likőrök!

A korábban leközölt eperlikőr mellé társult egy sárgabarack is, aminek a receptjét most írnám akkor le:) Fantasztikusan finom lett mindkettő, amolyan alattomos, édes-gyümölcsös csalogató itóka, ami akkor teperi le az embert, amikor már éppen azt mondaná, hogy kis gyenge nyalánkság...

SÁRGABARACKLIKŐR



(pontosan fél l. kész likőrre, az eperből 2,4 liter lett)
- 10 szem érett sárgabarack
- 3 dl. barackpálinka (ismét praliné zsuzsié a köszönet:))
- 2 dl. víz
- 2-3 ek. jó házi baracklekvár
- 10 deka cukor

A barackokat megmostam, leforráztam, kimagoztam és lehéjaztam, mintha lekvárnak készülne. egy üvegbe tettem, lecukroztam, belelapátoltam a masszív (igazi csak cukor-gyümölcs lekvár!) házi baracklekvárt. Felöntöttem a pálinkával és vízzel, és jól összeráztam. Másfél hónapot ért (érett...?).
Tegnap leszűrtem, ma meg isszuk. Isteni. Alattomos.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...