2012. június 19., kedd

Névtelen káposzta

Ez tényleg egy olyan étel, aminek nincs neve. Legalábbis mi nem tudjuk... egy régi koliszomszéd csinálta gyakran ezt, és így a receptjét sem tudjuk- ránézésre, illatra, kóstolásra kísérleteztük ki, rekonstruáltuk. De baromi finom, és nagyon egyszerű. Kalória meg alig van egy-egy adagban, szóval kenyér nélkül (vagy abonettel) tökéletesen diétás, szerintem a két evőkanál tejföl, amit a tetejére pakol az ember, többet tartalmaz mint maga az étel...

NÉVTELEN KÁPOSZTA


- két db piros húsú paprika
- egy kg. savanyúkáposzta
- 1 közepes konzerv sűrített paradicsom
- (egy csirkemellfilé, vagy egy tofu, de ezek nélkül is teljesen jó)
- kis olaj, egy babérlevél, kevés kömény, majoranna, só

A paprikát megmostam, felcsíkoztam, pici olajon megpirítottam, ahogy a felkockázott csirkemellet is. A káposztát kicsit átmostam és átvagdaltam, rátettem a paprikás húsra, ráöntöttem a paradicsomot és kis vizet is, valamint a fűszereket. Fedő alatt fél órát főtt, majd még pár percet, míg a leve elforrt- ez nem az a leves fajta káposzta.

Tényleg tök egyszerű és nagyon fincsi:) És olcsó is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...