2012. június 17., vasárnap

Kapormártás (melegszendvicsen)

Kaporfelhasználási ötletbazár eredményeképpen marhára megkívántam a kapormártást. Sült hallal. Meg törtkrumplival. Úgy a nagyon király.
Sajnos ez nem jött össze, mert megöregedett a mélyhűtőben a hekkem. Úgyhogy konzerves heringet sütöttem hozzá. Úgy meg enyhén szólva nem fotogén...
No de kapormártás maradt. És, meg kell hagyni, ez a második legjobb dolog ami történhet vele.

KAPORMÁRTÁS, Kapormártásos melegszendvics



- 2 csokor kapor
- 1 apró fej hagyma
- olaj, só, cukor, citromlé
- 2 ek tejföl
- 1-2 ek liszt

A hagymát felaprítottam, kis olajon puhára dinszteltem, majd átforgattam rajta a felaprított kaprot is, és felöntöttem kicsi vízzel. Fedő alatt, kb 10-15 percig pároltam. Amikor a víz eltűnt róla, lisztet hintettem rá és átpirítottam, majd vízzel felöntöttem. Csomómentesen belekevertem a tejfölt is, összeforraltam és kész.

A kenyeret kicsit megpirítottam, majd megdörzsöltem fokhagymával. Ezen a ponton, ha éppen van megbontva konzerv tonhal, lehet rá morzsolni kicsit, nem ront rajta:P Rámertem másfél evőkanál kapormártást, elmázoltam, majd paradicsomkarikát és sajtot tettem rá. Rápirítottam a sajtot és kész!
Baromijó szendvics ez:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...