2012. május 22., kedd

Lecsós rakott cukkini

Hogy miért nem lehet szépen fényképezni rakott ételeket, nem tudom...
Cukkinibréjnsztorming, avagy vérbeli összehajigált "csak-legyen-valami" kaja. És lám, milyen király lett:)

RAKOTT CUKKINI

5 kis salátacukkini (kb 1 kg)
1 üveg lecsó
zöldfűszeres só
3-4 marék rizs

A cukkiniket megmostam, végeit levágtam, és hosszában fél cm vastag szeletekre vágtam. Ezeket a szeleteket, illetve a negyedüket, jénaiba rétegeztem, picit megsózva minden réteget. A lecsó harmadát ráöntöttem, rászórtam ey marék rizst. A tapasztalat úgy mutatja hogy inkább a szélére érdemes szórni, ahova a lecsó leve elfolyik, abban könnyebben megfő, mint a rétegek közt. És így rakosgattam, hogy cukkini, fűszersó, lecsó, rizs, míg a tetejére cukkinit tettem, és fedővel sütőbe toltam. Fél órát sült, majd levettem a fedőt és újabb kb. 20 percet.
Nagyon finom lett, a rizs klasszul beszívta a szaftot, és a cukkinis lecsó meg pláne szuper!
kefirrel leöntve ettem, valamiért mostanában mindent azzal eszek. fura.
:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...