2012. április 27., péntek

A világ legegyszerűbb paradicsomlevese

meleg lett. Senki nem kíván semmi komoly kaját. Pláne, hogy mostanában valamiért (valamiért...? nő a rohadék bölcsességfogam, azért) elég duzzogós, zsémbes, motiválatlan vagyok, és konyhai inspirációm ebből adódólag szintén nem sok van. Idegesít, hogy retek van a konyhában, idegesít, hogy mellettem őrzik a mikróban forgó kaját, a forró vizet, a tojásrántottát, meg még amúgy is kinn van 3 ember beszélni. meh. így, pláne intoleráns hangulatban, nem könnyű főzni. De mára szerencsére kiürült minden- mégsem töltöttem ezzel sok időt. valami friss legyen, könnyű, gyors. ez.

PARADICSOMLEVES (nem a menzás)
köszi beastie ötletéért.

1 doboz passzírozott paradicsom (149 ft)
1 konzerv kockázott paradicsom (135 ft)
bazsalikom, fokhagymapor, só, cukor, balzsamecet

A paradicsomokat összeöntöttem egy kis lábasban, öntöttem hozzá fél l. vizet, sóztam, fűszereztem, és összeforraltam az egészet. kész is!

hozzá fűszervajjal hajtogatott bolti leveles tésztából sütöttem kis falatkákat, de corn flakesszel is nagyon jó, utána egy magos mustáros-emmentális barna kenyér, paradicsommal... kellemes nyári light ebéd.

2 megjegyzés:

  1. Ez kell nekem, nem kell hámozni! (Ma rácsaptam a jobb kezemre az ablakot. De írni két ujjal is lehet...:-)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...