2012. március 12., hétfő

Goai halcurry

A mélyhűtőben kallódó hekkfilé maceramentes eltüntetésére kerestem valami gyors, olcsó és extrafinom receptet. hát jobbat nem is találhattam volna!
Az indianfood.about.comon található recept kicsit kommerszebb verziója.

GOAI HALCURRY

- 3 nagy szelet hekkfilé
- 2,5 ek. csípős curry
- 1 nagy fej hagyma
- 2,5 dl kókusztej (ezt én 100 gr kókuszreszelékből és 1,5l vízből a szójatejfőzővel csináltattam)
- 1 ek tamarindpaszta (helyettesítve aszalt barack és szilva citromlével összeturmixolt pempőjével)
- 2 ek. sűrített paradicsom
- 4 gerezd fokhagyma
- hüvelykujjnyi gyömbér

A lereszelt gyömbérből és fokhagymából, ál-tamarindból, paradicsompüréből és curryporból masalát kevertem. A hagymát viszonylag nagyra kockáztam, és elkezdtem futtatni egy pici olajon, majd egy perc múlva a masalát is belekevertem és együtt pirítottam, míg a serpenyő aljára nem kap néha. Ekkor felöntöttem kókusztejjel, és az ujjnyi csíkokra vágott halat is beletettem, majd sűrűsödésig (15-20 perc) főztem.
Még annál is finomabb volt, mint amilyen egyszerű!
párolt rizzsel ettük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...