2012. március 25., vasárnap

Babburger

Oltári finom hambit csináltunk T-vel, ami az újabb adag english muffin tésztájából nagyobbacskára szakajtott bucikban egyszerűen tökéletes volt! Komolyan, ez a serpenyős zsemle a legjobban sikerülő péktermékem a standard kenyéren kívül. Igencsak elégedett vagyok vele!
És ez a burger meg...aaaháááhhh. Nem tudom még magam kifejezni.

BABBURGER

- 1 konzerv vörös vesebab 140 ft
- 3 gerezd fokhagyma
- fél kisebb vöröshagyma 10 ft
- 1 tk. füstölt paprika
- 1 tojás (vagy megint a lenmagos megoldás)
- só, bors
- fél pritaminpaprika 120 ft
- 2 tk. chiliszósz
- 4-5 ek zsemlemorzsa
- olaj

A babot átmostam, lecsöpögtettem és villával egy tálban pürévé törtem. A felkockázott paprikából, pucolt fokhagymából és szeletelt vöröshagymából késes aprítóban masszát daráltam, amit hozzáadtam a babhoz. Fűszereztem és zsemlemorzsával fasírtmassza-állagra kevertem. Enyhén olajos serpenyőben sütöttem ki, 4 pogácsára osztva. vagy lehet 6 kisebbre is. Kicsit nekem szétesett, gondolom a lenmag nem kötötte olyan erősen vagy kellett volna még bele zsemlemorzsa, de tojással valsz. nem lesz ilyen gond.

Egy szelet mekiféle ömlesztett cheddart olvasztottunk rá, majd lilahagyma, mustár, ketchup, paradicsom, ecetes ubi és saláta rétegezésével megtöltöttük az egészséges-állatmentes és valószínűtlen olcsósága ellenére valószínűtlenül finom burgerünket. Sült krumpli jár hozzá, szokás szerint. Hogy oldalba rúgjuk kicsit az egészséget, amit éppen meginvitáltunk:D

2 megjegyzés:

  1. csicseriborsó lisztet használ azzal jó lesz (ne sárgaborsó lisztet) Góranga!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...