2012. február 22., szerda

Hamvazószerda, böjt

Ismét böjt. A tavalyi remek eredmények hihetetlen lelkesítő erővel bírnak. Éppezért úgy döntöttem, hogy idén is megtartom, ugyanazokkal a feltételekkel- nem eszem húst, fehér lisztet, cukrot, nem iszom alkoholt. Emellett folytatom a futást (szerencsére már jó idő lett), amit , illetve ami programot, elkezdtem, mielőtt bejött volna ez a kései tél.
Továbbá mérsékelni akarom a tejfölt, tejszínt, satöbbit, mivel ki akarom kísérletezni, mennyire komoly a tejérzékenységem. (néha gond van vele, néha nem, egyik joghurttól igen, másiktól nem... nem értem én ezt.)
De ez nem azt jelenti persze hogy mindenféle hidrogénezett növényi szart fogok enni, mert az nem megoldás! Sőt, inkább borzalom, nem értem miért van, aki önként eszi ezeket... Szóval, a mostanában látogatott sok ötletes és életrevaló amcsi vegán honlap által inspirálva, kipróbálok mindenféle érdekességet:)

És hát persze, mikor is betegedne meg az ember, mint amikor így tele van ambícióval! Remélem nem az influenza ért utol, és hamar kivergődök belőle, de egyszerűen nem bírom fél óránál tovább függőleges helyzetben. Remek.
Így főzzek estére édes-savanyút... :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...