2012. február 16., csütörtök

deák-c, folytatás

Egyre kerülnek elő ezek a "meg lehet élni x ezer forintból" -kísérletek és honlapok. Nos, félreértések elkerülése végett előrebocsájtom, hogy SEMMIFÉLE politikai szándék és SEMMILYEN "mosténakkormegmutatom, mert szimpátiatüntetek!" -érzület NEM vezérelt, mikor ezt a sorozatot elindítottam.


Nota bene.

folytatnám:

febr 12, vasárnap, 9. nap.
estére értünk haza, fél kiló lisztből dagasztottam pizzatésztát, másnapra is. Két napnyi pizza ára összesen: 80 ft sűrpar, 20 ft élesztő, 30 ft 3 kis fej hagyma, 450 ft 30 deka sajt, 110 ft egy konzerv kukorica.

febr 13, hétfő, 10. nap
még mindig pizza, meg egy kis húsleves (lefagyasztottam a múltkorit) mert még eléggé elgyötört a gyomrunk.
2napi pizza: 720 ft, marad: 12,050 ft.

febr. 14, kedd, 11. nap.
kenyér, fél kg lisztből, 20 ft élesztő,
1 kg krumpli fóliában sütve 90 ft, hozzá marmite, fűszersó, margarin.
11,940.

febr. 15, szerda, 12. nap.
bentó egy tegnapról maradt krumpliból 1 ek majonézzel-> krumplisaláta, sült szójakocka (fél marék kocka, elenyésző ár, kb 30 ft) ubisaláta (üveges, eltett, házi, nem számolom)
paradicsomos káposzta: 1 kg káposzta 80 ft, 1 konzerv sűrpar 80 ft.
11,750 ft.

3 megjegyzés:

  1. Tényleg nagy kihívás így beosztani azt a kis pénzt! De nagyon ügyesen csinálod!! Le a kalappal!!

    VálaszTörlés
  2. Nekem is nagyon tetszik, amit csinálsz. Én is belebotlottam mindenféle hasonlóba politikai színezettel, a tiédben viszont az tetszik, hogy nem akarsz semmit bizonyítani, mindössze elmesélni, hogy hogyan élsz. Példa és tanulság is van benne. Meg kell mondjam, kicsit irigykedem is, hogy nekiálltál, mert egy ideje már én is ilyen naplón töröm a fejemet, de lendületem még sosem volt hozzá, pedig biztos még tanulni is tudnék belőle (annak ellenére, hogy a kamrám is tágasabb és a konyhapénz is több egy kicsivel). Sok sikert, ügyes vagy :)

    VálaszTörlés
  3. köszönöm szépen az elismerő szavakat mindkettőtöknek, nagyon-nagyon jól esik! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...