2012. január 11., szerda

A Leves

Éppen ma, itt olvastam egy igazán hiánypótló talponállóról. Gondoltam, nekem ezt ki kell próbálni.

A "menü" 790.- illetve 990.-, attól függően hogy egy tenyérhossznyi (fél bagett) avagy két teyérhossznyi (egész bagett) melegszendvicset kér az ember, plusz jön még, papírpohárban, 3 dl leves.

Nos a helyzet az, hogy pontosan úgy adják a levest, ahogy szerintem az úgy jó is- egy jó kis leves, egy szendvics mellé vagy saláta. És az, hoyg ezt ilyen ötletesen oldották meg, hogy papírpohár, külön remek. De az igazán jó az az, hogy ez a leves, ez a szendvics, ez TÉNYLEG JÓ.
Paradicsomkrémleves és kukoricakrémleves volt, mikor odamentünk (persze későn, délután), egyikőnk az egyikből, másikunk a másikból kért, szedvicset pedig "Monica Belluccit" kértünk, ez csirkemell, bazsalikompesto és paradicsom volt, sajttal. Ezt a szendvicset én itthon is készítem, és még a kaland kedvéért sem voltam hajlandó mást kérni helyette, annyira szeretem. Sőt, ha még olyan is, ahogy a saját szendvicsemet szeretem, az az igazán döfi!

Az igaz, hogy nekem egyik leves sem volt egetrengető gasztronómiai élmény, kukoricakrémleves ízre pont olyan volt, mint az otthoni, de sok kukoricahéj volt benne (szerintem hanyag turmixolás...) a paradicsomleves pedig talán túl sűrű volt, de mindenképpen nagyon friss, savanykás és finom, nem az a magyar halálracukrozott hígítottpüré-borzalom. Biztos, hogy darabolt paradicsomból volt, ha nem konzerves egészből. Az nagyon tetszett. Persze aki otthon nem eszik ilyet, annak húdehűha, de szerintem egy ilyen kajálda esetében már az is igazán húdehűha hogy igényes, ötletes és valóban nagyon finom.

Plusz a dologban, hogy az icipici helyből sokat kihoztak. Igaz 3-4féle leves van naponta(állítólag igen nagy a receptrepertoár belőlük), szendvicsből asszem 6, mégis jól ki tudták találni, hogy a levesekbe kérhetünk feltéteket (mindenféle magot, tortillachipset, sajtot, levesgyöngyöt), van süti is, meg tejberizs.

Nagyon ötletes tehát, és míg ettünk a kisasztalnál, ki nem fogyott az apró "étterem". Annyi zavar csak, hogy rengeteg zsírpapír, papírpohár és műanyag kanál- szemetet termel, és mindemellé nincs egy kuka sem a környéken. Ezen azért igazítani kéne.
Az étel pedig igazán minőségi, ismétlem: igényesen elkészített, nem kókányolt valami, amikkel azért kifőzdékben sűrűn találkozni.
Szerintem hülyére keresheti magát a LEVES gazdája. és ilyen ötletért- meg is érdemli.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...