2011. november 9., szerda

Fokhagymás tészta

Tészta, alapvető, egyszerű és gyors étel, gyors szénhidrát, és rengetegféleképpen elkészíthető. Extraegyszerűen is. Mint például ez az étel- 20 perc és az asztalon illatozik. És a sok fokhagyma ellenére is csókálló:)

FOKHAGYMÁS TÉSZTA
- egy kis fej (nem kamu!) fokhagyma, vagyis 7-8 dagi gerezd (40-50 ft?)
- 2 dl tejszín (190 ft)
- kis kakukkfű
- só, bors
- 1 ek. vaj
- fél csomag tészta (két személyre) (120 ft)

A tésztának felteszünk vizet forrni, amit, ha felforrt, megsózunk, és a tésztát szokásos módon megfőzzük, leszűrjük. Ezalatt alacsony lángon megolvasztottam a vajat, és a soksok lereszelt fokhagymát szinte csak "pároltam" az enyhe melegben. amikor már extra illatos és néhol barnulgat, felöntöttem tejszínnel, majd sóval, borssal, egy-két csipet kakukkfűvel fűszereztem, és a szósszal összeforgattam a tésztát. MMMmm! Fincsi, lágy, klassz fokhagymás szósz vékonyan bevonja a kis tésztaorsókat, és a reszelt sajt a tetején plusz fincsiség:)
(2 személyre, kb 180 ft/adag)

Ja, és hír: vettem fényképezőgépet!
http://pixinfo.com/img/Fujifilm/FinePixS3000/FinePixS3000_front_300m.jpg

végre. régebbi, használt, de kis komolytalanságokra mint a blogos ételfotózás, pont jó. sőt az év vétele volt (bagóért) mert kaptam hozzá tokot és kártyát is:D csak elemet felejtettem el venni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...