2011. augusztus 2., kedd

Edd meg a spenóóóóóóóóóóóót! Ot.

Régen ettünk, egyszerű, gyorsan megvan, egészséges, olcsó. Spenót. Tápérték. Vitamin. Nyomelem. És a rost!
Remélem mindenki ismeri a méltán híres spenótpropagáló kisfilmet, ami nem a Popeye. Ha nem, a bejegyzés alján megtalálja:)

SPENÓT Menzásan (azaz a sok melót igénylő krokett helyett olcsó és gyors főtt krumplival és tojással)
- 450 grammos spenótpüré (tesco, 101 magyar aranyforint)
- 2 ger. fokhagyma
- 3 ek. olaj
- 3 ek. liszt
- kb. fél l. tej (75ft, bádogtehenes)
- 2 nagy krumpli (50 ft)
- 2 tojás (60 ft)

A krumplikat megmostam, villával megböködtem, és 12 percre mikróba tettem főni. (félúton meg is forgattam). A spenóttömböt lábasban felolvasztottam, majd a fokhagymát kislábosba reszeltem, és olajon illatosra pirítottam, majd a lisztet is belekeverve enyhe rántást készítettem, amit nagyon-nagyon lassan, folyamatosan kikeverve felöntöttem tejjel, majd összekevertem a spenóttal. Összerottyantottam, sóztam, és kész is. A krumplit hideg víz alatt lehűtöttem, megpucoltam, kis sóval összetörtem, és tükörtojást sütöttem még mellé.

Kb. 140 ft/ adag.
Jó étvágyat, kisfiam!
Az elmaradhatatlan!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...