2011. június 7., kedd

勉強コックテール- Tanulós koktél

Egy hét múlva államvizsgázom, és most álltam neki a 30 tételnek, mert természetesen egészen eddig azért kepesztettem, hogy minden vizsgám meglegyen ahhoz, hogy mehessek egyáltalán államvizsgázni. remek.
a kínok enyhítésére készítettem egy brutális agyserkentő és eszméletlen finom jegeskávé-koktélt, mert ilyen dögmelegben még kávézni sincs kedve az embernek.

Tanulós jegeskávé-koktél

 Söröskorsónyi adag.
2 nagy tk, (kizárólag erre a célra tartott) jó minőségű granulált instant kávé
3 nagy tk. alnatura bio instantkakaó (mert annak még kakaóíze is van...)
1 nagy tk. barna nádcukor (az a kávés-karamelles íz, olyan csodásan megkerekíti ezt a kávét, hogy áááh!)
fél deci tejszín ( hogy anyag is legyen benne)
4 deci friss, hideg tej (nálam szójatej)
1/4 teskanál fahéj
5-6 tekerésnyi friss őrölt tarkabors

A száraz hozzávalókat összekevertem a pohár ajlán, és egy kortnyi forró vízzel kikevertem, hogy minden szépen feloldódjon. A tejszínnel dúsított fogfájdítóan hideg tejjel felöntöttem, jól összekevertem, egy kis tarkaborsot tekertem még a tetejére a fotó kedvéért, és már blogolom is, mert nagyon nem akarok tanulni. Pedig muszáj lesz.
Akinek van otthon, az ne átalljon vaníliafagyit vagy darált jeget tenni bele!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...