2011. június 25., szombat

Sültpaprikás extra mediterrán szendvics

Ájj! Hogy elfelejtettem blogolni... ráadásul a telefonom megint szar. szériahiba, így utánanézve. szerencsére a kedves kicsi kínaiak meg az ügyfélszolgálatuk már úgy elkívánnak engem a sunyiba, hogy inkább visszaadják a 200$omat, csak húzzak már el. Így kell ezt csinálni:D

Amúgy, a kajára visszatérve: van egy film, a Torrente. Elég nagy marhaság, sőt, eszméletlen marhaság, de jókat lehet rajta nevetni, már ha valaki szereti ezt az üvegtigrisszerű stílust:)
Na, de ami miatt emlegetem: a trliógia 2. részében a bugyuta figurát felszedi a házmesterasszony, és sültpaprikás szendvicset készít neki. Na, akkor én mindig iszonyatosan megkívánom a sültpaprikát. És a tescoban le volt árazva az enyhén fonnyadtka kaliforniai paprika, vettem is négyet! Egyértelmű, hogy mi is készült belőle:D
komolyan, most már veszek magamnak valami nyüves fényképezőgépet, mert ezek a képek szarok.
4 kaliforniai paprika
2 tk. balzsamecet
1 ek. olívaolaj
1 ger. fokhagyma
só, bors 
 +hagymamagos kenyér, feta jellegű sós lágysajt, paradicsom.

A paprikát megböktem és a sütőben egészen feketére sütöttem. Jénaiba tettem és lefedtem, és a saját gőzében hagytam kihűlni. Leszedtem a héját, és csíkokra tépkedtem. Balzsamecetet öntöttem rá és olívaolajat, és a saját kidobott levét. A pácba tettem még egy megtört fokhagymát, sót és borsot is. Ezt egy napot hagytam állni a hűtőben. A szendvicset a hagymamagos kenyérből csináltam, került rá sültpaprika, morzsoltam rá feta sajtot és egy karika paradicsomot ültettem a tetejére. Egyszerű és fantaszikus!

és veszek egy normális telefont. itthon. boltból. garanciával. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...