2011. június 16., csütörtök

Ej, de régen jártam erre.

Elnézést a kimaradásért, baromira tanultam és igazából semmivel nem tudtam érdemben foglalkozni, nemhogy a bloggal. Elvette minden erőmet a tanulás, és rányomta mindenre a bélyegét...még ha nem tanultam, az agyam akkor is kattogott, nem tudtam semmit élvezni, készen voltam. De már vége! Befejeztem a japán szakos pályafutásomat, melynek eredményeképpen "a hallgató magas szinten ismeri a nyelvet, az ország gazdasági-politikai helyzetét, történelmét és irodalmát"... szép fellengzős mondat ami semmit nem takar, de egyezzünk meg abban, hogy nekem elég. Remélhetőleg vár a tolmács MA. jippí!
http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/50314_219038101561_7385695_n.jpg

Azért főzni kellett. Igaz, hogy nagyon gyakran ettünk a koli büféjében (ami végre, végre normális, igényes és nem  k*rvadrága), néhány apróságot mégiscsak főztem, bár nem prezentálható, csak néhány. ezeket majd felrakom szépen sorban :)
És kaptam késeket:)

ja, és gondolkodván, felmerült, hogy a "diploma előtt" című dustin hoffmann-film vajon mi a rossebért lett "diploma előtt"-re fordítva, mikor nyilvánvaló a történetből és a címből is, hogy diploma UTÁN zajlik? (eredeti cím: the graduate) Vagy "az élet diplomája" nyálas és fellengzős dologra akartak utalni?? Hát szerintem elég béna. na mindegy.

8 megjegyzés:

  1. Gratula szintén. Élvezd ki az utolsó nyaradat, ha van rá lehetőséged :)
    http://www.youtube.com/watch?v=Xn3s1ozctKc

    VálaszTörlés
  2. Mókus, véletlenül nem tanítasz japánt? :)

    VálaszTörlés
  3. éppenséggel de, ha érdekel:D

    VálaszTörlés
  4. abszolút kezdőként még tudlak vállalni, akkor nem égek be előtted:D

    VálaszTörlés
  5. Azért annál biztosan jobban megy!
    Igen, abszolút kezdő lennék. Egyszer elkezdtem tanulgatni a hiraganát, katakanát, de így egymagamban marha unalmas volt. Első körben beszélni szeretnék egy kicsit - mivel tervezem, hogy a közel jövőben megvalósítom a nagy álmom és meglátogatom a "kis sárgákat" :)

    VálaszTörlés
  6. híjj, de jó neked:) hát, egy alapszintű köynvem van, amiből egészen meg lehet tanulni, gyakorlatilag nekünk is az volt a bázis. hiragana-katakana pár hét, de igazából miket szeretnél megtanulni? félek h gáz lennék:D de barátom sokkal jobban tud japánul mint én, lehet hogy vele jobban jársz:) (én gyáva kukuc vagyok :$)

    VálaszTörlés
  7. Több mint 20 évet vártam rá :)))

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...