2011. május 12., csütörtök

Szójababcsíra, kert

Kár volt hazahoznom a szójababcsírát... szegény nem bírta ki a 4 órát lezárva, a délben még friss illatú és fehér, életteli babok mostanra bebarnultak, megerjedtek, bebüdösödtek. Sajnálom nagyon, mert sikerrel járt a kísérlet, még 2 nap kellett volna neki a jó nagy izmos csírákhoz. Hát rosszul időzítettem... de amint visszaérek a koliba, újrakezdem a dolgot, mert nagyon izgat! Főleg ezzel a sikeresélyes de elb--igyózott dologgal, mérges vagyok magamra és csakazértis meg akarom csinálni:D

Kerttel meg annyi, hogy órás guggolások (nincs kapa), kapirgálások, fölbenturkálások, véletlen csigaszétroppantások és egyebek után elültettem a paradicsompalántákat, kiszedtem egy kiló rukkolát (rukkolapesztó lett belőle) és kigazoltam 4+++ tömött vödörnyi gazt a megátalkodottabb fajtából. Fáj a combom a guggolástól és megkarmolt valami elég csúnyán, de két szétnyomott csigával és 0 bogárcsípéssel az első kerti munkákon a teljesítményemet 5-re értékelem:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...