2011. május 12., csütörtök

megjöttek a bentódobozok! (meg a pólóim is, de ez most mindegy:) )

véééééééééééééééééééééégre megérkeztek a bentódobozok, amiket magamnak és Tnek vettem! a sajátom meglepően apró, de jól belegondolva, egy adag rizs és egy csirkecomb is elférne benne, szóval azért mégsem olyan kicsi. T-é azért férfiméret. Még Japánban is többet esznek a férfiak:D Azt nem csomagoltam ki, mert ajándék lesz- bár már olyan mindegy, miután kikotyogtam az interneten... :D

az enyémhez járt pálcika, pálcikatok, gumipánt és kis szütyő is, T-éhez nem, mert az pattintós fedelű, tehát a gumi és a tasak szükségessége rögtön el is veszik, valamint az övének a fedelében van az evőpálcikának is ilyen kis pattintós izéke, ahova be lehet tenni. Még jó, hogy nem tud pálcával enni...:D majd megtanul ha éhes lesz:D

Na jó, nem vagyok ilyen kegyetlen ám! Kapott már aranyos ikeás műanyag étkészletet direkt erre a célra. (meg mert jópofa és morbid volt, hogy az evőeszközök mindenféle tündibündi színben pompáznak, és a végük mégis ízületeket formáz:D:D:D)
Azt olvastam hogy kb. annyi kalóriát tartalmaz egy bentó, ahány mililiteres. Természetesen ezt mindkét irányba lehet változtatni, ez csak ilyen kábés, átlagolt dolog. Tehát az enyém 580 milis, T-é 870, szóval egész korrekt. Ahhoz képest, milyen pöttömnek tűnt.
Ja, meg rendeltem aranyos állatkás szójaszószos műanyag üvegcséket, mert még én sem tudok ellenállni annak, ami ilyen kawaaaaaaaiiiiiiii ^_^ (nna, ilyet azért nem csinálok olyan gyakran:D)

És megjöttek a threadlesses, imádott pólóim (már csakis onnan veszek pólót! ezeket nem látja viszont az ember az utcán!)
szóval, szeretlek, internet, szeretlek, dombornyomott bankkártya, köszönöm paypal, imádlak, netes vásárlás!

7 megjegyzés:

  1. Nekem is ugyanilyen kék bentós dobozom van a kék szütyővel :D
    Csak nekem nincs hozzá pálcikatartó tatyó meg gumiszalag. De van egy kis villám és kanalam :D

    VálaszTörlés
  2. hjaa, ez elég gyakori darab, sokaknak van...olcsó és elérhető, nem csodálom. Szép lenne olyan nyuszis fa-hatású, de francnak van rá 5000++ftja...:) De azért szép, nekem nagyon tetszik:))
    Azt mondjuk nem értem, hoyg kanalat miért adnak hozzá? a villa rendben, de a kanál...:D

    VálaszTörlés
  3. :)))))))))))) az utolsó mondat zseniális

    VálaszTörlés
  4. ezeket annó ebayról rendelted?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, a bentókat ebayről, a pólókat viszont threadlessről.

      Törlés
    2. köszi:) úgy szeretnék egy cuki bedót!!

      Törlés
    3. találtam egy magyar honlapot is régen, ahol lehetett venni szinte minden kiegészítőt és mindenféle dobozkát, de már elfelejtettem, egy kis guglizással biztos megtalálod, nagyon jó bolt volt, még ha cseppet drága is. De több külföldi webshopból is szállítanak magyarországra, ha valami különlegeset rendelnél és nem sajnálod rá a pénzt- igazság szerint a legolcsóbb megoldás még mindig az ebay, pláne, ha sikerül egy jó aukciót elcsípni.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...