2011. május 27., péntek

Lóti-futi bejegyzés: Maradékfelhasználás: gyors burrito

Mi is legyen, ha az ember 2 napja csilisbabot eszik, és még mindig van? Süt tortillát és tejföllel máris burrítóvá varázsolja a kaját!
( tortilla: másfél bögre liszt, fél bogre víz, fél tk. sütőpor, fél tk. só, 1 ek olaj)
tejföl, csilisbab, saláta, paradicsom, cheddar sajt (ami nem látszik, mert a bab alá került). és máris jobb ugyanazt enni :D
ham, ham.
(mai bejegyzés: tipp vödörnyi kajákból élő kollégistáknak)

ja, és főztem bodzaszörpöt is, mert a bioboltban kaptam biobodzát. Biohernyóval grátiszba. Nem írok egy milliomodik receptet, mert úgy tűnik, mintha mindenki a világon most főzne először bodzaszörpöt és blogolná le, úgyhogy vagy eper, vagy bodza van minden blogon- uncsi... Úgyhogy én most bunkó leszek és csak megemlítem hogy én is szörpöztem- mert a bodzaszörp, mióta eszemet tudom, a nyár íze nálam:) És ebből a világ minden söre se robbant már ki soha!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...