2011. május 10., kedd

Bentó

Holnap hosszú nap- tanulás, minden, fúj. Ráadásul korán kell indulnom reggel, tehát reggelizni sem tudok- vinnem kell tehát ebédet.

mostani doboz:) sajna japánból még nem érkeztek meg az újak:(


szilikon muffinformában: mini csőben sült brokkoli (párolt brokkoli, besamelmártás- és a képen úgy néz ki, mintha zöld penészes muffinok lennének...fújh:D)
rukkola
főtt rizs
keménytojás
szójaszósz+ szezámolaj kis műanyag üvegcsében (nincs ott)

nem olyan kiegyensúlyozott sajnos, mint lennie kéne, szerintem legalábbis. Bár ahhoz képest, hogy annyi idő alatt dobtam össze, míg a tojás megfőtt...

3 megjegyzés:

  1. Igen, elég penészesek a muffinok :D

    VálaszTörlés
  2. ugye:D pedig fincsi volt:D zöld-zöld, de nem mindegy h brokkoli vagy szőrös penész:D

    VálaszTörlés
  3. :))) Isteni a humorod.
    Én inkább kagylónak néztem - tudom, naív vagyok :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...