2011. március 28., hétfő

Tofuburger

A húselhagyás egészen jól megy, a teljes kiőrlésű dolgok kifejezetten jót tesznek, a cukor pedig nem is hiányzik. Eddig 3 kg háj-fogyás. Tehát a böjt nagyon jól megy. Csak már iszonyatosan akartam egy hambit... T-nek csináltam is rendes marhahúsosat, magamnak viszont szerkesztettem egy tofusat. Annyira nem lett vega mint egy tofuburgernek illene, de gondolom őrölt lenmaggal itt is helyettesíthető a tojás, mint kötőanyag. Megpróbáltam anélkül is kisütni de az eredmény egy adag sült túróra emlékeztető morzsa lett.

TOFUBURGER
- 15 deka tofu (fél tömb)
- 1 tojás
- fél hagyma reszelve
- 2 tk. mustár
- 1 tk. pirospaprika
- só, bors, fokhagyma

Szokásos módszer szerint fasírtmasszát gyúrtam a villával összetört tofuból és a többiből, majd serpenyőben, szárazon kisütöttem őket. a többi olyan, mint itt, korábban, a zsemle teljeskiőrlésű liszttel, ismét kenyértésztából. Egy mostanában nagyon jól sikerülő kenyértésztából:)

A fagyiról később. Still in progress.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...