2011. január 27., csütörtök

Vizsgaidőszak végérvényesen letudva!

Jelentem, ma tényleg, és komolyan és teljesen végre befejeztem az idei téli vizsgaidőszakot. Igazi utolsó vizsgám 12-én volt, de még volt egy házi dolgozatom, és ma pedig annak a védése, meg egy csomó jegybeírás, úgyhogy csak ma mondhatom, hogy kész, vége, slussz-passz.
Ennek örömére megleptem magam néhány nyalánksággal.

Ilyen a régóta áhított hiperaranyos színes csillagocskás cukorkonfetti, ami aranyárban van, és fura izékből és színezékből készült, de na. komolyan, egyszerűen vágyom már régóta és ma nem bírtam megállni:)
És már sejtem is, mi lesz a sorsa. Ugyanis a blogot népszerűsítendő, jelentkezem VKFre:)

Ezenfelül, ellátogattam a szép kis india nevezetű fantasztikus helyre, ahol a legolcsóbb a csicseriborsó, amit eddig találtam, és a kókusztejpor is normális áron van. Egyszer veszek, mert nagyon izgat. Most viszont apróbb finomságokat vettem, mint a gyömbércukorka:
A dobozban 10 rallizászlós kis tasakban tápiókaliszttel beszórt gumicukorszerű, borostyánszínű cukorkák vannak, jó nagyok. gyanútlanul be is kaptam egyet a metrón, elég sokáig nem éreztem semmit, gondolom a tápiókaliszt miatt, ami a ragacsosság ellen van rászórva, de aztán előjött a cukor kellemes karamellás, lágy íze, megpuhult a számban a bonbon, és mondtam magamban, hogy hm, nem rossz, de hol a gyömbér? hát meglett, az Örsön már kissé piros fejjel szálltam le, ugyanis ez a cukorka brutálerős. Igazi, friss, izgalmas csípős gyömbér, kicsit karamellás ízzel, nagyon-nagyon jó. Pont olyan, amilyenre számítottam. Bár szerintem egy adagnak elég lenne a fele is. tele van vele az ember szája.

A másik mániám a gyömbérsör. (igen, gyömbérmániás vagyok, de erről később) Úgyhogy vettem egy gyömbérsört. Nem volt olyan vészesen drága, tekintve, hogy egy üveg kóla is 250ft körül van...
Persze nem alkoholos, a gyömbérsör manapság már nem az. Bár tudok olyat, ami igen...*sandamosoly* de erről is majd később.
Fiery jamaican root gingert ígérnek, remélem ez is olyan igazi izmos csípős-citromos-savanykás lesz, amilyennek lennie is kell.
Nagyon elégedett vagyok, a jegyeimmel és a szerzeményeimmel is. Ez egy jó nap:)

Ígéretemhez híven a gyömbérről és gyömbérsörről később értekezem:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...