2011. január 23., vasárnap

Kollégista Gurman megnyitó

Az a helyzet, hogy elkezdtem már egyszer egy főzős blogot, de befuccsolt, mert lusta voltam írni, nem volt fényképezőm és így képeim sem, és nem lett olyan menő sem, mint amilyennek szerettem volna, elfogyott hát a lelkesedés. Ezenfelül a kollégiumban sem arra az emeletre kerültem, ahol szerettem volna lenni, és az új helyen a konyhát leginkább szemetesnek vagy szennyes edény-pácolónak használták. Most viszont vettem egy jó telefont magamnak, remek képek készülhetnek a kajákról, és visszaköltöztem a régi helyemre- ahol a konyha tiszta, az emberek jófejek, és lehet főzni!

Sajnáliom, hogy mostanában nagyon kevesen főznek. És ha főznek is, nagyon kevés alapanyagot és ételt ismernek. Ahogy az átlagemberek is. Szeretném felnyitni sokak szemét a változatosságra, szélesíteni az ösvényt, amin egy jó ízlésű ember, megunva a rántotthúst (zacskóból) meg a ketchupos tésztát, rátérhet.

A cím ne tévesszen meg senkit. Nem olyan dolgokat fogok írni/ főzni, amit ne csinálhatna meg bárki. Legalábbis nem a sznoboskodás lesz a fővonal. Nem fogok parmezánt használni kilószám, meg kétezer forintos fehérbort sem. Olcsóbb, de legalább olyan igényes ételek kerülnek majd fel. A receptek között lesz egyéni találmány, innen-onnan összeszedett, átvarázsolt, mindenféle náció és ízlés felől. Alapanyagokat tekintve, természetesen, némi bevásárlás szükséges. De minden kajának kiszámolom majd az adagonkénti árát, hogy megmutassam, megéri főzni, és nemcsak a minőség miatt, és a beszerzési helyekről is írni fogok. Mert az nagyon fontos. Ár és minőség tekintetében is:)

A kicsit öltönyös hangulatú első bejegyzés után felteszek néhány olyat, ami még az előző blogomból való, néhol módosítva- bemutatóul, hogy nem éttermi felszereltséggel kell nekiállni:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...